Obserwatorzy

wtorek, 14 lutego 2012

Love is in the air :)

Dziś szybciutko i króciutko.
Walentynkowo, 
mimo, że ja jestem zwolenniczka Dnia Zakochanych obchodzonego codziennie,
a nie tylko raz w roku.
Życzę dużo miłości i mile spędzonego wieczoru z drugą połówką,
a tym, którzy jej nie posiadają, znalezienia tej wyjątkowej osoby :)


I wrzucę jeszcze fotkę swetrowej tuniki/sukienki, która dziś do mnie dotarła.
Ma piękny kolor, którego niestety fotki nie oddają.



Jutro wyprawa do dermatologa, eh, nie chce mi się, ale trzeba.



:*

5 komentarzy:

  1. Tak długo czekaliśmy na te Walentynki a już po nich! :(
    Piękna tunika :)
    Jeśli lubisz kosmetyki Sleek MakeUP, zapraszam do mnie na rozdanie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Zajrzę, zajrzę, może mi się poszczęści, bo przymierzam się do zakupu paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak zrobienie zdjęcia kolorowi fioletu albo niebieskiemu, zeby oddany został dobrze jego odcień graniczy z cudem:P
    Koniecznie pokaz się w tej sukience w jakieś stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nio niestety bardzo ciężko. Pomyślę jeszcze, może uda mi się coś wrzucić :)

      Usuń
  4. Zdecydowanie, Walentynki cały rok!! Jeden dzień niczego nie zmieni. Już bardziej podoba mi się ustalenie własnego dnia "miłości", wtedy przynajmniej jest pewność, że parrtner pamięta bo pamięta, nie dlatego, że to komercyjne święto o którym wszyscy trąbią :D

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...