Obserwatorzy

niedziela, 12 lutego 2012

Pepco

Ostatnio bardzo doceniłam Pepco, 
zawsze myślałam, że to sklep, w którym sprzedawane są ubranka dziecięce, 
ale odkąd z filmików Kasi (MakijazeKasiD) dowiedziałam się, 
że można tam kupić kosmetyki, zaczęłam tam zaglądać częściej.
Bardzo się cieszę, że Kasia nakręciła filmik o cudeńkach z Pepco, 
bo pewnie do dziś dzień bym nie wiedziała co można tam wygrzebać.
W Pepco nabyłam już małą gromadkę "upiękniaczy". 
Nie jest tego wiele, bo albo nie zawsze trafiam na coś wartego uwagi, 
albo coś co chętnie wrzuciłabym do koszyczka jest „wypaciane”. 
Minusem jest to, że leży tam sporo kosmetyków, 
które przypominają testery, 
chociaż ostatnio (chyba w okolicach świąt) wprowadzono firmowe opakowania, 
dzięki czemu mamy pewność, że nikt wcześniej nie testował tych dobrodziejstw. 
Chętnie pokażę kilka rzeczy.

Zacznijmy od szminek Rimmela. Posiadam dwie 086 Sugar Plum i 005 Dreamer. 



Szmineczki były zapakowane, tak jak wcześniej pisałam, dlatego kupiłam trochę w ciemno. Myślałam, że kolorki będą prezentowały się na ustach nieco inaczej, ale w sumie mogą być. 


Koszt takiej przyjemności to 7.99.

Kolejny nabytek to szminka Wet n wildl. 


W kolorze Toffee Delight. 



Kupiłam ją pod wpływem zachwalań dziewczyn z Wizażu. Pisały, że to fajny nudziak, więc gdy zobaczyłam ja zablistrowaną to oczywiście wylądowała w koszyczku. Na moich ustach jest to przyjemny brąz. 
Koszt: 4.99.


Cienie  Miss Sporty Fabulous Eye Shadow. 


Podwójne cienie w kolorze jasnego złota i brązu/miedzi ze złotymi drobinkami.


Cienie są dość słabo napigmentowane. Kolor złoty jest bardzo mało widoczny na powiece, z drugim jest już lepiej.


Cena początkowa 4.99, po obniżce 2.99!

Cienie Astor. Eye Artist Eyeshadow With minerale & aloe Vera. 740 CALL ME. 


 Podwójne cienie w kolorze jasnego srebra (który na powiece bardziej przypomina biały) i srebra z drobinkami. 



Użyłam ich zaledwie raz, więc na razie nie wiele mogę o nich powiedzieć. 
O ile dobrze pamiętam kosztowały 4.99.

Rozświetlasz Collection 2000. Shimmer & Shade. 3 Just peachy! 



Jest to mój pierwszy rozświetlacz. Polecała go wspomniana już Kasia z MakijażeKasiD, wiec gdy zobaczyłam że jest przeceniony z 9.99 na 4.99 postanowiłam go nabyć. Wiele powiedzieć o nim nie mogę, bo za mało jeszcze go używałam, ale odsyłam do filmików Kasi, gdzie można posłuchać co Ona myśli na jego temat.


Chciałabym ustrzelić jeszcze jakiś tusz, konturówkę do ust i szmineczki L'Oreal. Niestety w moim Pepco tego nie uświadczyłam.

Na uwagę zasługują również kolczyki.

Ostatnio na wyprzedaży kupiłam kilka par w bardzo atrakcyjnych, a wręcz śmiesznych cenach.

Kolorowe koło cena 2.99. Niestety trochę sobie je zniszczyłam, ale mam nadzieje ze przy noszeniu nie będzie tego mocno widać


Zielone 1.99.


I długie, które szczególnie mi się podobają. Cena 4.99.


Oraz fioletowy paseczek, który kosztował po przecenie 4.99.

 To chyba byłoby wszystko. Przynajmniej niczego więcej sobie nie przypominam.

:*


4 komentarze:

  1. Świetne zakupy. Szminka 005 wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Ostatnio widziałam jeszcze w kolorze Nude Pink to chyba numerek 206 i nie wiem czemu nie wzięłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta pomadka 005!
    Też ostatnio nabyłam ten rozświetlacz za 4,99 będąc u rodzinki, w sumie to był również mój pierwszy typowy rozświetlacz i właściwie jestem zadowolona, tylko trzeba uważać żeby nie przesadzić, a jak Tobie się sprawuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka niby ładna, ale nie jestem do końca przekonana czy ten kolorek mi pasuje. Co do rozświetlacza mam podobne zdanie co Ty, trzeba uważać żeby z nim nie przesadzić, a że ja dopiero zaczynam zabawę z tego typu produktami, używam go oszczędnie, częściej pod łuk brwiowy. Za te 4,99 to byłby grzech go nie wziąć :)

      Usuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...