Obserwatorzy

piątek, 10 lutego 2012

Zakupy :)

Wczoraj przyszła do mnie tunika, którą zamówiłam we wtorek wieczorem. Byłam zaskoczona, gdy listonosz zadzwonił do drzwi, bo szczerze mówiąc najwcześniej spodziewałam się przesyłki dzisiaj.
Myślałam, że tunika/sukienka będzie wyglądała trochę inaczej, ale ostatecznie i tak jestem zadowolona. Kosztowała 15.90 + przesyłka.


A oto reszta moich ostatnio popełnionych zakupów chyba z ostatnich 2 tygodni.
Sweterek, najzwyklejszy w świecie, który chyba kupiłam głównie ze względu na kolor.  Kosztował 17.99


2 pary rękawiczek z wyprzedaży. Te fioletowe kosztowały coś koło 4zł a te brązowe 13zł. Jestem szczególnie zadowolona z tych brązowych, są śliczne i jeszcze tak kokardka eh. Bardzo ładnie prezentują się na dłoni.



Na dokładkę jeszcze futrzana czapka w odcieniach szarości, za którą zapłaciłam również 13zł.


Kupiłam sobie również 2 pary długich skarpet w Biedronce, jedne biało-czarne, a drugie różowo-szare. Niby zakolanówki, ale u mnie sięgają przed kolano. Dodaje fotkę jednych, bo drugie są już w praniu. Kosztowały 7.99.



Z kosmetyków, postanowiłam nabyć tak zachwalany puder Synergen. Stwierdziłam, że muszę go przetestować. Wzięłam kolorek 03, bo on wydaje się najjaśniejszy i taki nie pomarańczowy. Jeszcze nie testowałam, ale wszystko w swoim czasie.



Zakupiłam również krem do rąk Isany (po raz pierwszy testuje) oraz Lactacyd.


W Biedronce kupiłam też Be Beauty Nawilżające mleczko do demakijażu.
Wzmacniająca mgiełka do włosów Radical oraz Joanna Styling Effect Mgła stylizująca do włosów.



Kupiłam też trochę rzeczy w Pepco, ale o tym napisze już w oddzielnym poście.
To chyba byłoby na tyle. 
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...