Obserwatorzy

sobota, 3 marca 2012

Neutrogena Visibly Clear 2-in-1 wash/mask + mini zakupy

Dziś kilka słów na temat produktu Neutrogeny, który bardzo lubię.


Kupiłam ten żel-maskę (chociaż nie bardzo można nazwać go żelem, raczej kremem bo taką ma konsystencję) będąc na wakacjach u siostry w Anglii.


Chciałam kupić wersję 3 w 1, którą wcześniej mi przywoziła, jednak tej nie mogłam znaleźć, siostra mówiła, że chyba jej już nie produkują, bo jej się ostatnio nie rzucała w oczy. Kupiłam więc ten produkt.
Neutrogena Visibly Clear 2-in-1 to nic innego jak krem do mycia buzi i maska w jednym.
A można by w sumie powiedzieć, że nawet 3w1, bo radzi też sobie ze zmywaniem makijażu.
Bardzo lubię ten krem/maskę, bo jest genialna na wyjazdach. Dzięki temu cudeńku oszczędzamy miejsce, bo w jednym mamy 2 produkty.
Ja osobiście często go wykorzystuję do "doczyszczenia" buzi. Po użyciu mleczka, rozprowadzam krem na buzi i odczekuję parę chwil, aż zacznie działać, potem całość spłukuję. Kiedy najdzie mnie potrzeba, pokrywam grubszą warstwą cała twarz i zostawiam na 10-15 minut, a po zmyciu cieszę się oczyszczoną, matową i rozjaśnioną cerą.
Według mnie jest to fajny produkt, a dodatkowo niedrogi.
Żałuje, że podobnie jak inne produkty do pielęgnacji twarzy tej firmy, nie jest dostępny w Polsce, bo ja się z nim jeszcze nie spotkałam. U nas chyba królują kremy do rąk, stóp i balsamy. Rzadko można spotkać żel do mycia buzi, a ich wybór też jest ograniczony w porównaniu do produktów dostępnych w UK.
Atutem jest na pewno też to, że jest bardzo wydajny, dzięki kremowej konsystencji już mała ilość fajnie rozprowadza się po buziaku. Jednak nie ukrywam, że stosuję go oszczędnie ze względu właśnie na jego dostępność.
A może ktoś wie, gdzie można kupić te produkty?

Cena to około 4 funtów za 150ml.

A dziś dopuściłam się małych zakupów


Kupiłam 2 balsamy z Biedronki Be Beauty Green Nature, których długo szukałam i dziś wreszcie się udało.
Krem do depilacji Perfecta oraz masło do ciała Isany.

Na dokładkę nowe kolczyki


Kupione w Pepco za jedyne 2.99 :)

Miłej soboty

:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...