Obserwatorzy

sobota, 14 kwietnia 2012

Do dna czyli denko po raz pierwszy :)

Postanowiłam też się pobawić we wrzucanie wyzerowanych kosmetyków.

Skromnie na początek, ale ja jakoś z wielkim trudne dobijam do dna. Może to denkowanie mnie zmobilizuje :P Zaczynamy:
1. Tonik bezalkoholowy Uroda Melisa. Uwielbiam ten tonik, pisałam już o nim o TU. Zdecydowanie kupie go ponownie, bo to bardzo dobry tonik w niskiej cenie. Obecnie zdradziłam go z tonikiem z Polleny Evy, ale Melisa bardziej mi odpowiada. KUPIĘ PONOWNIE.
2. Tusz Rimmel Sexy Curves. Wersja fioletowa. Zdecydowanie nie jest to tusz dla mnie, rozmazywał mi się i moje rzęsy nie wyglądały po nim jakoś specjalnie fajnie. Kupiłam, bo był zachwalany przez youtubowiczki, nie wiem może po prostu kupiłam nie tą wersję. Wróciłam pokornie do Max Factora. ZDECYDOWANIE NIE KUPIE WIĘCEJ.
3. Soraya Lactissima Forte Żel ginekologiczny do higieny intymnej. Bardzo przyjemny żel w sumie byłam niego zadowolona. Ma wygodne opakowanie z pompką i duża pojemność, więc wystarcza na długo. Obecnie zamieniony na Lactacyd. MOŻE KIEDYŚ KUPIĘ.
4. Odżywka do włosów L'Oreal cement-ceramidy. Przyjemna odżywka, która wygładzała moje włoski, dbała, może nie przesadnie, o ich dobra kondycje, a dodatkowo bardzo lubię jej zapach. Włosy się po niej dobrze rozczesywały. Obecnie używam odżywek z ziaji i z apteczki babuni. KUPIĘ PONOWNIE.
5. Maska do włosów L'Oreal cement-ceramidy. Jakoś nie zauważyłam specjalnych właściwości tej maski, może jakoś tam korzystnie wpływała na włosy, ale bez ochów i achów. Chyba poszukam jakiejś innej maski. RACZEJ NIE KUPIĘ.
6. Balsam do ciała BeBeauty Green Nature. Uwielbiam ten balsam, kosztuje piątaka, a jest naprawdę boski. Dla mojej skóry zdecydowanie wystarczy, a do tego świetnie pachnie. Jest to balsam produkowany dla Biedronki przez Tołpę więc dodatkowy plus. Mam już zrobiony zapas, więc pozostaje przy nim. ZDECYDOWANIE KUPIĘ.
7. Krem do rąk Ziaja oliwkowa. Krem zdecydowanie nie dla mnie, dla moich rąk to zdecydowanie za mało, a do tego to opakowanie doprowadza mnie do szału! NIE KUPIĘ.

To na tyle, mam nadzieje, że następne denko będzie już obfitsze :)
Z innej beczki, zaczęła mi wyrastać chyba już ostatnia ósemka, nie żeby mnie jakoś na razie specjalnie bolała, tylko dziąsło mi trochę dokucza, ale za to jaka będę mądra :P
Miłej dalszej części weekendu.
;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...