Obserwatorzy

wtorek, 24 kwietnia 2012

Uzupełniania szafy ciąg dalszy

Rety rety jak mnie tu dawno nie było. 
Ciągle cierpię na brak czasu. Za to w weekend znowu spotkałam się z moja koleżanka co mnie bardzo pozytywnie nastroiło. 
Przechodzi mi już powoli choróbsko, które się do mnie przyczepiło, jeszcze jestem trochę pociągająca ale już niedługo :P
Nie mam kiedy wybrać się na zakupy kosmetyczne co bardzo mi nie w smak, ale cóż zrobić.
Za to kupiłam na allegro 3 bluzeczki, które dzisiaj chciałam pokazać.
Pierwsza to koszulka z bufkami (moimi ukochanymi) z suwakiem z tyłu.


Kosztowała 10zł + przesyłka.

Kolejna w kolorze morelowym, ale dla mnie to pomarańczowy.


Ostatnia jest w kolorze zielonym i na tej się trochę rozczarowałam, bo ta zieleń nie jest taka jakiej oczekiwałam, ale tak to jest z zakupami przez internet.


Obie kosztowały 16,90 + przesyłka

Miłego dnia Wam życzę, postaram się wkrótce napisać coś konkretniejszego.
:*

2 komentarze:

  1. Pierwsze dwie bluzki bardzo fajne i ceny też fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie bluzki są fajne, ale najbardziej podoba mi się ta pierwsza - uwielbiam bufki!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...