Obserwatorzy

sobota, 7 kwietnia 2012

Wesołych Świąt!

Ten tydzień miałam bardzo napięty. Jak pisałam zaczęłam staż i musiałam się przestawić na wczesne wstawanie z czym jeszcze do końca sobie nie poradziłam. Znalazłam też chwilę na wizytę u fryzjera i odwiedzenie nowego ciuszka. Kupiłam dwa żakiety, z których jestem bardzo zadowolona. Pokaże je przy najbliższej okazji, bo na razie są w praniu.
Wśród świątecznych przygotowań, swoją drogą jakoś wcale nie czuję, że to już święta, do czego przyczynia się ta paskudna pogoda, chciałam Wam złożyć życzenia.
Każdemu z osobna i wszystkim razem życzę ciepłych, pogodnych i rodzinnych Świat, spędzonych w miłej atmosferze. Smacznego jajeczka i chwili wytchnienia w tym zabieganym świecie. A w poniedziałek niech Was ktoś porządnie skropi, bo to podobno przynosi powodzenie u płci przeciwnej :P
Wesołych Świąt!


:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...