Obserwatorzy

wtorek, 22 maja 2012

Sensique Diamons Shine i Velvet Touch

Dziś prezentuję moje nowe nabytki. Są to dwa cienie, które zakupiłam w naturze. Urzekły mnie swoim wyglądem , wiec postanowiłam je przygarnąć (wiem wiem że to błąd, powinnam wcześniej je wybadać). 


Dopiero zaczynam je testować, ale oto kilka pierwszych spostrzeżeń.
Pierwszy cień to Sensique Diamond Shine o numerku 102. 


W opakowaniu wygląda na beż może trochę wpadający w złoto, dodatkowo ma małe drobinki. Niestety jest mało widoczny na powiece. Zostaje na niej jedynie może taka poświata, dzięki tym drobinkom. Spróbuję jeszcze pobawić się z nim na mokro, a jak nic z tego nie wyjdzie, będę go używała pod łuk brwiowy i w kąciku dla rozświetlenia.
Drugi cień to Sensique Velvet Touch nr 122. 


Jest to aksamitny cień do powiek w dość trudnym do opisania kolorze. Nie jest to do końca brąz, nie róż może coś wchodzącego w miedź? Również ma drobinki dzięki czemu "iskrzy" na powiece. Ten kolorek już jest jakoś widoczny, chociaż delikatnie. 
Myślałam, że będą bardziej napigmentowane. Niby jak nabieram je na pędzelek to są widoczne, ale na powiece już gorzej. 



Na razie nie zauważyłam żeby się jakoś osypywały. Myślę, że będą stanowiły fajny dodatek do jakichś innych cieni. Nie jestem z nich w pełni zadowolona, ale zobaczymy może z biegiem czasu bardziej się polubimy. Na razie to tyle na ich temat.
Miałyście cienie Sensique? Co o nich sądzicie?

:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...