Obserwatorzy

poniedziałek, 23 lipca 2012

Peace, Love, Happiness...


Dziś chciałam pokazać mój nowy nabytek, no może już nie taki nowy.
Bransoletki sznurkowe z charmsami/zawieszkami jak zwal tak zwał.
Zakupiłam 3, jednak sprzedawca się pomylił, przyslal mi złe i w ramach rekompensaty kazał mi je sobie zostawić. W sumie mam 6 sznureczków, jednak 1 mi się nie podoba (jeden z tych pomylonych) wiec pokazuje 5.


Jedna bransoletka kosztowała tylko 1,50 więc to jak za darmo.
Podobają Wam się takie bransoletki?

Oczywiście zdaję też mini relacje z koncertu. 
Było cudnie!
Już nie mogę się doczekać, kiedy znowu będą gdzieś niedaleko i będe mogła się znowu wybrać.
To niesamowite, gdy stoi się w tłumie, który śpiewa  razem z artystą, 
i kiedy na żywo można usłyszeć muzykę, której słucha się praktycznie codziennie i zna tekst piosenek jakby się samemu je napisało.
Eh.
A było tak :)



A tymczasem...


:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...