Obserwatorzy

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Monotematycznie - zakupowo

Tak tak kolejny raz nowe ciuchy.
Nie mogę się powstrzymać jak widzę ceny niektórych ubrań, po prostu mnie skręca, a teraz korzystam z wyprzedaży ubranek letnich wiec chyba jestem wytłumaczona. 
Już jakiś czas się zbierałam z tą notką, wreszcie jest. 
U mojego ulubionego sprzedawcy na allegro kupuję praktycznie non stop, jak tylko kogoś namowie na wspólne zakupy, otwieram zakupy które można robić przez 10 dni. Czasem nazbieram na darmowa wysyłkę czasami nie, ale przy wspólnych zakupach wychodzą grosze. 
Kupiłam dwie bluzki z których średnio jestem zadowolona. 
Jakoś ostatnio sporo kupuje bluzek asymetrycznych, z dłuższym tyłem, nie wiem czemu. Ta poniżej jakoś tak nie bardzo mi do czegoś pasuje i dlatego właśnie trochę żałuje że ją kupiłam. 

Jest na mnie za szeroka, ale zakładam ze to oversize wiec tak ma być. Moze ktoś podpowie z czym ja zestawiać?
Kolejna bluzeczka, z której tez specjalnie zadowolona nie jestem, ma z tyłu suwaczek, za czym też jakoś ostatnio szalej. Jest z dziwnego materiału, którego moje żelazko nie lubi.

Przy kolejnych zakupach przybyły mi 2 sukienki i 2 bluzeczki. 
Sukienkę z dołem w panterkę przerobiłam z bombki na taką zwiewną, gdyż nie przepadam za bombkami. Kosztowała tylko 9,90.

Kolejna w moim ukochanym turkusie.


I bluzeczki:



A dziś w Pepco nabyłam miętową narzutkę. Niestety ciężko uchwycić kolor.

 To na razie tyle, powoli rozglądam się za jesiennymi rzeczami, chociaż zdecydowanie wolę kupować sukienki.
Dobrze, że tu automatycznie zapisują się posty, bo po napisaniu całego niechcący go skasowałam. Uff.
Co to ma być za pogoda ja się pytam?
Eh.
Miłego tygodnia Wam życzę. 
Buziaki
:*

12 komentarzy:

  1. Hej! :) Mogłabyś podać nazwę tego sprzedawcy? :) Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, to użytkownik ModoMania tu masz link do aukcji http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10657099

      Usuń
  2. Dziękuję ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta bluzeczka w maki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się podoba, tylko te maki są umocowane na żyłce, która drapie. Muszę coś na to wydumać.

      Usuń
  4. dziekuję za miłe komentarze :)

    Twoje zdobycze mnie zachwycaja - kocham zakupy na allegro! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te bluzki od ModoManii bardzo mi się podobają, ale nie kupuję ich właśnie ze względu na rozmiarówkę. Rzadko kiedy mają coś w rozmiarze XS/S :( A te T-shirty z zameczkiem lub z kieszonkami są genialne. Jedynym ratunkiem wydaje się przerabianie ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula na mnie też są za duże, może nie wszystkie, bo tam rozmiar rozmiarowi nie równy. Niektóre są dobre, niektóre oversize, a niektóre mama mi zwęża, bo za taką cenę to żal nie brać.

      Usuń
  6. pierwsza bluzka jest świetna, ja bym założyła ją do czarnych rurek albo cygaretek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też myślałam o czarnych rurkach, tylko muszę kupić nowe :/

      Usuń
  7. ciuchy super,sukienki bardzo mi się podobają,dwie pierwsze bluzki też są fajne,tylko trzeba je fajnie zestawić,a oversize jest najbardziej trendy,szczególnie do tak filigranowej figurki jak Twoja:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...