Obserwatorzy

środa, 15 sierpnia 2012

Operacje piekne rzesy uwazam za rozpoczeta

Po długim milczeniu, spowodowanym brakiem aparatu, wracam z nowym pomysłem. Postanowiłam wzmocnić trochę rzęsy. Planowałam kupić odżywkę Eveline ale stwierdziłam, że spróbuje najpierw z olejkiem rycynowym. Umyłam szczoteczkę od starego tuszu i zaczęłam zabawę. Czy pomoże moim rzęsom? To się okaże. Problemem jest tez moja niesystematyczność eh. Trzymajcie kciuki :)
Pogoda jest straszna, co nie nastawia mnie pozytywnie. Niestety.
Na pocieszenie dorwałam przecenioną sukienkę na allegro, z której jestem średnio zadowolona. Może ja pokaże.  To sukienka z kontrafałdą, długo miałam na nią ochotę i jak zobaczyłam ta cenę to postanowiłam kliknąć. Wydaje mi się ze mnie pogrubia, a może po prostu muszę do niej przywyknąć. Nie wiem nie wiem.
Nie dajcie sie tej fatalnej pogodzie i nie traćcie humorów!
:*

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki :)
    Też ruszam dziś z kuracją na rzęsy kupiłam ampułki z keratyną Gal i będę nakładać na zmianę z rycyną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję ;P
      O to koniecznie daj znać jak działa.

      Usuń
  2. Również używałam olejku , ale zaczął mnie uczulać na rzęsy, więc teraz używam tylko na włosy, brwi i paznokcie :)
    Powodzenia i wytrwałości Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...