Obserwatorzy

sobota, 19 stycznia 2013

Bell 2 Skin Pocket Rouge 11 i 03

         Witam Dziewczynki. Ale nas zasypało prawda? Nie chce się nawet wychodzić z ciepłego domku, tylko wskoczyć pod kocyk z gorącą herbatką z cytrynką w łapce. 
Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i nie skorzystać z okazji wiec przyniosłam z Biedronki róż. Zakupiłam kolor 11.  Z poprzedniej gazetki mam jasny róż chyba numerek 03 i chciałam Wam dziś pokazać jak się prezentują oba. Powiem Wam, że ten jasny róż kupiony przy okazji poprzedniej gazetki jest na moich policzkach mało widoczny, dlatego po pierwszym użyciu tego nowego byłam zadowolona, bo ładnie go było widać.
Bez zbędnego gadania wrzucam fotki, żebyście mogły pooglądać. Róż kosztował tylko 3,99zł. Jest naprawdę ok, więc mogę śmiało polecić.


(nie wiem czemu ale na tym zdjęciu wygląda jakbym miała brud za paznokciami, ale naprawdę tak nie jest, to odbicie lakieru do paznokci).
I jak? Prawda ze ten nowy kolor jest bardzo ładny?
Miłego wieczoru.
:*

23 komentarze:

  1. Mam oba i bardzo je lubię:) Świetnie że można je było kupić w biedronce bo normalnie pewnie bym się nie skusiła a jak się okazało odkryłam świetny róż na 6zł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. także mam oba :) i kocham kocham kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Po Twoich poprzednich recenzjach również zakupiłam róż w Biedronce, również za 3,99zł. Mam chyba ciemniejszy odcień- nie pamiętam nr, a wyrzuciłam opakowanie. Jutro będzie miał swoja premierę. Ucałowania! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to się cieszę. Mnie też to troszkę wkurza, że nie ma numerku na opakowaniu. Dlatego nie byłam pewna jaki numer miał ten jaśniejszy róż. Mam nadzieje, że premiera była udana.

      Usuń
  4. Za taką cenę i opinię no no no :) brzmi obiecująco!
    Ciekawy blog + obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny :) Ja wczoraj też zrobiłam mini napad na Biedrę, nie mogłam się powstrzymać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię taaakie :) dość dobrze napigmentowane z tego co widać na fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh, nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym wczoraj czy dzisiaj położyć się w ciągu dnia do łózka z cieplusią herbatką... Niestety szkoła wzywa...
    Ten odcień 11 zdecydowanie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dwa są fajne! ja osobiscie jeszcze nic nie mialam z tej firmy, ale jak bede w pl to moze sie skusze;) sliczne kolorki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolorek jest ten delikatny róż ;)
    Lubię Biedronę i jej ceny - zawsze są kuszące i można znaleźć coś ciekawego - choćby takie róże prawie za bezcen :D

    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Własnie mam zamiar zakupić oba kolory :))
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten jaśniejszy, typowo różowy i lubię, gdy delikatnie musnę nim policzki :) Cena w ogóle przemawia jak najbardziej na korzyść ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba mają śliczne kolorki. Chyba muszę się wybrać do mojej Biedronki i sprawdzić czy jeszcze coś zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem tym różem zachwycona, jak czytałaś u mnie ;) a ten jasny róż jest wprost uroczy :) szkoda, że teraz też nie było takiego delikatnego ;)
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić do zabawy, zostałaś otagowana ;) http://basket-of-kisses.blogspot.com/2013/01/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, zrobiłam już odpowiedzi :)

      Usuń
  14. oba są bardzo fajne :) mi to się marzy róż z MACa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten nowy bardziej mi sie podoba, fajny odcien:) ja na promocjach w biedronce upolowalam pomadke:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie się prezentuje, aczkolwiek ja mam dwa formaty, tez kremowe i czarne pudełeczko, tylko ze mój wpada b. w czerwień niż pomarańcz :) Lubie je nawet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądałam jeszcze taki zgaszony róż, tez mi się podobał, ale stwierdziłam ze 2 nie kupię i wybrałam ten. Mam w sumie różowego Burżuja jeszcze.

      Usuń
  17. Świetne są te promocje na kosmetyki Bell w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolorki, szczerze mówiąc nie kupowałam jeszcze kosmetyków z tej serii ale chyba to zmienię.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że się obkupiłaś ;)
    Lakiery, róże :)
    Bardzo podoba mi się ten zgaszony róż, w brzoskwiniowych odcieniach wyglądam...dziwnie ;)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...