Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2013

Karola chwalipieta czyli moja super wygrana u Doni

Hej Dziewczyny.
Dziś post czysto przechwałkowy, pan listonosz dostarczył mi paczkę z wygraną u Doni. Odebrał ją mój tata, przynosząc ją, powiedział, że nie wiedział czy bać, bo to aż z Poznania i że może to bomba :P Dowcipniś. Jak małe dziecko rzuciłam się za rozpakowywanie, co wcale nie było proste, bo Donia solidnie zapakowała, zobaczcie same.


Środek też był starannie zapakowany w... folie bombelkową! Ooo będę miała zabawę :)


 W środku znalazłam liścik, którego treść zostawię dla siebie :)




W paczce znalazłam masę wspaniałości. Zerknijcie same.




Jestem przeszczęśliwa! W paczuszce znalazłam moje pierwsze lakiery essence i mariza. Masełko, żel, puder, płyn do kąpieli i inne cudeńka. I mnóstwo próbek.
Jeszcze raz bardzo Ci dziękuje Doniu!
A Was przepraszam za swoje chwalenie się, ale to moja pierwsza tak duża wygrana :) 

Zapraszam Was na bloga Doni, chociaż pewnie większość z Was ją dobrze zna.

Jak tam, zaczęłyście już świąteczne porządki? U mnie szaleństwo w pełni, ale już bliżej niż dalej.
Buziaki
Karola chwalipięta :)

24 komentarze:

  1. Gratuluje Kochana, wspaniała nagroda! :))
    a porządki- hmm... tak delikatnie ruszyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, takie paczuszki to cieszą :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jakie łakocie dostałaś kosmetyczne - gratki ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej- same wspaniałości :) Tylko pozazdrościć :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się dziś chwalę na blogu :) Bo otrzymywanie paczek jest bardzo przyjemne! Gratuluję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje i miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie super prezenty ;) ciekawa jestem recenzji:P

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze że wszystko dotarlo w jednym kawałku :) miłego używania i jeszcze raz gratuluje wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Otagowałam Twój blog, zapraszam do wzięcia udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paczuszka :)
    Kocham wszelkie płyny do kąpieli ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. no no no!
    swietna paczka!
    to sa plusy bycia blogerka
    :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna sprawa, świetne kosmetyki. :) Zazdroszczę. :D I przy okazji zapraszam na moje rozdanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, wspaniała wygrana:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :D
    Mi jeszcze nie udało się wygrać nagrody rzeczowej, ale dzisiaj dowiedziałam się, że zostałam wylosowana i przyznano mi zniżkę -20% do sklepu internetowego ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tych prezentów :D Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, super kosmetyki ;) U mnie świąteczne porządki też idą pełną parą. Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma za co przepraszać, ja również bym się pochwaliła taką wspaniałą nagrodą. Moje gratulację :* i oczywiście miłego testowania produktów wszelakich :D

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...