Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

Zakupy :)

Hej Dziewczyny,
przepraszam, że ostatnio rzadko tu bywam, ale mam nadzieje, że już niedługo wszystko nadrobię.
Dziś chciałam pokazać rzeczy, które kupiłam w ostatnim czasie.
Jak już pisałam, po oliwce Hipp chciałam wypróbować babydream, udało mi się ją kupić i nawet była w promocji. Jeszcze nie próbowałam, ale chyba dzisiaj się skuszę. Zapłaciłam 4,49 o ile dobrze pamiętam. Miłośniczkom oliwki Hipp polecam zajrzeć do Rossa, bo jest aktualnie w promocji :)


Na ryneczku kupiłam sobie dwie torby, nic szczególnego, ale za 15zł postanowiłam wziąć. To chyba odwieczna zguba kobiety :P Pierwsza skojarzyła mi się z wiosną :)


Druga zwykły czarny worek.


Obie mieszczą teczkę, a tego właśnie potrzebowałam.
Kolejną rzeczą jest zwykła czarna bluzeczka z koronką/siateczką z tyłu, widziałam coś podobnego na allegro, potem zobaczyłam tą bluzeczkę w Textil Market za 17,99, więc ją wzięłam. Ogólnie zauważyłam tam sporo ciuchów, które widuje na allegro. Nie jestem do końca zadowolona, ale kilka razy założę, tym bardziej, że potrzebowałam takiej prostej bluzeczki. Pięknie podkreśla kształty, to na pewno na plus :)



I na koniec kąsek z ciucholandu. Sukienka H&M rozkloszowana z rękawkiem 3/4. Jest cudna, chociaż na wieszaku prezentuje się bardzo zwyczajnie. Kosztowała 12zł.


W SH kupiłam kolejne 2 pary spodni do spania, mam naprawdę hopla, ale co ja poradzę. Jedne są cieplutkie z polarku z reniferem Rudolfem (ma czerwony nochal) w sam raz na następną zimę, a drugie ze spanch bobem :) za 2 pary zapłaciłam 5zł :) 
Wczoraj przy okazji wizyty u lekarza połaziłam sobie trochę po ciuchach, mimo, że w jednym było wszystko po 3zł, a w reszcie -50% nie znalazłam nic fajnego, widać większość rzeczy była już przebrana.
We wtorek czeka mnie wizyta u okulisty, kolejna, tym razem dostanę okulary. Okazało się, że do tej pory miałam źle zbadaną wadę wzroku i w rzeczywistości mam o wiele większy problem z oczkami, co ostatnio szczególnie mi zaczęło doskwierać. Brak mi słów do tych lekarzy, bo ostatnio też miałam nieprzyjemną sytuację, ale co zrobić. Jak już będę miała okulary na nosku, w których mam chodzić niestety, na pewno będzie mi się lepiej czytało i wreszcie ponadrabiam zaległości.
A Wy co ostatnio ciekawego upolowałyście?
Czujecie już wiosnę? Bo ja tak i już myślę nad zakupem nowych balerinek :)
Buziaki

19 komentarzy:

  1. Ja też ostatnio jestem cały czas zalatana. Siadam do bloga a tam tyyyyyle do przeczytania! :) Super ta czarna torebka - przydałaby mi się taka na uczelnię. I to za 15zł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pędzle ulubiły sobie szampon Baby Dream:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza torebka mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zakupy:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy, ja dziś kupiłam wymarzony jesienny płaszczyk! ja do SH chodzę tylko w dniu dostawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się 1 torebka, jest taka jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne torebki, rzeczywiście szkoda by ich było nie zabrać ze sobą do domu skoro kosztowały tylko po 15 złotych za sztukę. U mnie niestety nie ma takiego sklepu jak Textil Market, ratują mnie wyłącznie lumpeksy. Od cen ubrań w galeriach można dostać jedynie zawrotów głowy. Chociaż nie powiem - ostatnio zaczęłam usilnie oszczędzać na torebkę za 140 zł z Mohito i zaprzestałam lumpeksowych wojaży. Zobaczymy czy uda mi się wytrwać :P Sukienka z H&M ma świetny krój, będziesz w niej bosko wyglądać. Ja nie byłam u okulisty kilka lat, noszę soczewki ale marzy mi się laserowa operacja oczu. Nie ma co - rozpisałam się. Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna jest ta sukienka z H&M ;) Muszę kiedyś sama wybrać się na poszukiwanie takich perełek - może wreszcie uda mi się coś znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebki bardzo ładne! :D a czarna bluzeczka ma śliczny tył, wygląda naprawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarna torebka świetna, bardzo uniwersalna:) Już nie mogę doczekać się wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow cudowne torebki i sukienka ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdobycze, a torebki jak za taką cenę - cudne :D
    i ta sukienka z h&m - rewelacja:D

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejuuu ta sukienka z SH jest mega! Można z nią stworzyć masę różnych stylizacji :D świetny łup! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna jest ta torba pierwsza!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam oliwkę Hippa, ale zastanawiałam się nad przetestowaniem jakiejś tańszej, chcę sprawdzić czy jest różnica w jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam oliwkę z Hipp, więc obowiązkowo muszę udać się do Rossmanna:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja oliwki z hipp nie miałam jeszcze:D ale te babydreamową mam;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że perypetie z lekarzami się wkrótce skończą, dobrze dobrane okulary to jednak podstawa :)

    Co do zakupów to sukienka wygląda intrygująco, a w TMarket można znaleźć czasem fajne ciuszki ;]
    Ja w ciuchu kupiłam polarowy szlafrok w kolorze wściekle różowym :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...