Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2013

Przypomnienie o rozdaniu i ostatnio nabyte

Hej Dziewczyny
Po długiej nieobecności, jestem, ale tylko na chwilę. Mam nadzieję, że to już od czerwca się zmieni, dlatego, że się przeprowadzam.
Dziś chciałam Wam przypomnieć o rozdaniu, które kończy się jutro. Jestem zdumiona liczbą zgłoszeń, nie spodziewałam się.
Kto jeszcze ma ochotę wziąć udział odsyłam.


Ostatnio nabyłam kilka rzeczy.


Pomadkę Tisane. Filtr przeciwsłoneczny Pharmaceris, którego przy kuracji muszę koniecznie używać. Krem pod oczy przeciw obrzękom, niestety jak na razie nie ma rewelacji. Oraz w promocji w Rossie lakier z serii blogerskiej. Maznęłam nim tylko dla spróbowania, nie bardzo mi pasuje, dlatego dorzucę go do rozdania. Chciałam kupić jeszcze żel do mycia twarzy Biały Jeleń, ale jak na złość nie mogłam go dostać. Trudno. Oj dziewuszki, nie wiem jak ja ogarnę te Wasze zgłoszenia, mam nadzieje, że się wyrobię.
Trzymajcie się cieplutko. Mam nadzieje, że u Was wszystko ok. 
Buziaki

5 komentarzy:

  1. Aj lakier bardzo fajny, lubię ten kolorek:) Ogółem udane zakupy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam wlasnie jakiegos kremu z filtrem,lakier od oleski super,must have :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No więc miłej przeprowadzki :D a kolor lakieru bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten Gel Like- piękny jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka Tisane jest po raz pierwszy w twojej kosmetyczce czy już ją miałaś?

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...