Obserwatorzy

sobota, 8 czerwca 2013

Liebster Blog

Hej dziewczynki.
Po dłuuuuuuuugiej nieobecności wracam do Was, mam nadzieje ze o mnie nie zapomniałyście. Powracam do blogowanie, chociaż nie będę mogła poświecić na nie tyle czasu ile bym chciała.
Dziś Libster Blog, nominowała mnie Iza, za co bardzo Jej dziękuję, a Was zapraszam na Jej bloga, bo zamieszcza fantastyczne przepisy, pisze o kosmetykach i innych ciekawych rzeczach. 

Liebster blog jest to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba  wytypowana odpowiada na 11 pytań, a następnie nominuje 11 osób i zadaje im 11 nowych pytań. 
Kogo nominujemy?
Najlepiej osoby, które dopiero rozpoczynają przygodę z blogowaniem i przydałaby im się promocja.
Kogo nie nominujemy?
Osoby od której otrzymaliśmy wyróżnienie.
 
Pytania Izy:

  1. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
    Na pewno od podpatrywania innych dziewczyn i chęci zrobienia czegoś podobnego, bo to fantastyczny sposób na dzielenie się swoimi zainteresowaniami z osobami, które je podzielają. Moje pierwsze posty były chyba najczęściej zakupowe. 
  2. Jakie posty najbardziej lubisz czytać na blogach?
    Hmm bardzo lubię oglądać zakupy, czytać recenzje, lubię jak wrzucacie informacje o okazjach, promocjach bo czasami dzięki Wam o nich wiem. Lubię też oglądać stylizacje, dekoracje itp. Ogólnie wszystko lubię.
  3. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
    Komputer z Internetem, pewnie po raz setny obejrzałabym Przyjaciół :) I jakiegoś rozgadanego ludzia co by mi nie było nudno.
  4. Jaki jest Twój ulubiony film?
    Hmm chyba nie mam ulubionego filmu. ( kiedyś twierdziłam ze jest to Armagedon)
  5. Jakie jest Twoje ulubione danie/deser?Hmm nie mam chyba ulubionego dania, lubię tak sobie czasem pojeść niezdrowo. Lubie czekoladę.
  6. Co nigdy Ci się nie znudzi?
    Serial Przyjaciele :)
  7. Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby?Chyba nie mam, ostatnio jakoś lubię spodnie materiałowe. Lubię też sukienki, ale chyba bardziej kupować, bo chodzić już gorzej, ponieważ wstydzę się swoich nóg.
  8. Czy masz jakąś obsesję związaną z wyglądem?Tak, zawsze przeszkadzało mi że jestem za niska, chociaż nauczyłam się już z tym życ. Również mam problem z moim wielkim tyłkiem i nosem, a największym moim kompleksem był trądzik, który leczę i jest teraz całkiem ok, zobaczymy jak to będzie dalej.
  9. Jak spędzasz swój wolny czas?
    O rety, lubię oglądać filmy, przeglądać blogi, buszować po sklepach, nic nadzwyczajnego.
  10. Jakie jest Twoje życiowe motto?
    N
    ig­dy nie przes­ta­waj się uśmie­chać, na­wet jeśli jes­teś smut­ny, po­nieważ nig­dy nie wiesz, kto może się za­kochać w twoim uśmie­chu.
  11. Kim chciałaś zostać w dzieciństwie?
    Piosenkarką, zdecydowanie. Później adwokatem. 
Jeszcze raz dziękuję Izie za nominacje.
Mam nadzieje, że uda mi się tu na bieżąco zaglądać. 
Miłego wieczoru Dziewczynki.
Buziaki

7 komentarzy:

  1. lubie czytac tagi
    sama robilam ten dwa razy x

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię kupować sukienki, nosić nieee.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tak samo z sukienkami - wszystkie od razu mi się podobają i chętnie bym kupiła ale po dłuższym namyśle stwierdzam, że i tak bym jej nie nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi, przyjemnie się czyta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też się nie znudzą Przyjaciele! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne motto :) A kompleks 'nosa' mam i ja - niestety ;)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz sprawia mi dużo radości. Dziękuję za wszystkie i każdy z osobna :)

Proszę nie reklamuj swojego bloga podając linki, ja naprawdę zaglądam na blogi osób, które zostawiają u mnie po sobie ślad. Jeśli coś mnie zainteresuje - obserwuje, prośba o obserwowanie za obserwowanie naprawdę nie ma sensu, raczej mnie zniechęca, wiec proszę nie rób tego. Proszę szanuj moją przestrzeń.

Ze względu na sporą liczbę wrzucanych linków mimo mojej prośby, aby tego nie robić, postanowiłam, że będę takie komentarze traktować jako spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...